czwartek, 4 maja 2017

Od początku.

Cześć Wam!

To znów ja. Jeśli ktoś z Was zaglądnął tu już kiedyś, to wie, że blog został zaktualizowany.
Większość z Was nie miała tej przyjemności (ta ironia...) widzieć moich dwóch pierwszych postów, które zostały opublikowane w czerwcu 2016 roku. Z tego powodu może wyjaśnię(?), bo nie orientujecie się zapewne o co w tym chodzi.

To może od początku.
Kocham czytać książki(...i teraz to wow, serio? W ogóle nie zorientowałem/łam się po tytule...)
I to właśnie im poświęcę tego bloga. Będą się tu pojawiać recenzje nowości, jak i starszych książek. Pojawi się też pewnie coś w stylu "podsumowanie miesiąca". Może będę też wrzucać posty nieco odbiegające od głównego tematu.. no zobaczymy. Zbliżają się coraz szybciej W A K A C J E.
Co oznacza więcej książek, zdjęć na instagramie i postów.
A właśnie... instagram. Tutaj macie do niego link. Jeżeli tylko posiadacie tam konto to serdecznie zapraszam, ponieważ to głównie tam będę informować o nowych postach. Miło mi będzie jeżeli zobaczę nowy komentarz.. wiecie jakie są początki. No, ciężkie. Dlatego proszę Was o jakieś dobre słówko na początek, sprawicie mi tym naprawdę przyjemność.

A teraz przejdę do sedna sprawy. AKTUALIZACJA. Po prostu nudząc się pewnego dnia, postanowiłam, że stworzę tego bloga, a do niego konto na instagramie, aby móc się z Wami lepiej i szybciej kontaktować. Jednakże, mój wspaniały, słomiany zapał prysnął jak bańka mydlana. Zostawiłam to. Teraz chcę to naprawić. Może mi się to uda, więc trzymajcie za mnie kciuki!



Zaczynam od początku. Umówmy się, że tamtego niewypału nie było... Bądźcie cierpliwi, bo myślę, że ten blog jak i instagram będą warte uwagi, a przynajmniej mam taką nadzieję. Potrzebuję czasu, aby to wszystko zaczęło jakoś funkcjonować, jednakże myślę, że jakaś recenzja pojawi się już niedługo. 
Podawajcie w komentarzach linki do Waszych blogów. Chętnie przejrzę i zostawię coś po sobie.

Adrianna ♥



8 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia i wytrwałości zarówno Tobie jak i sobie, bo również dopiero zaczynam w blogowym świecie :-) pozdrawiam tomandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję i rownież życzę powodzenia :). Chętnie odwiedzę Twojego bloga, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Hej, hej. Życzę powodzenia w blogowaniu ;D

    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przybyłam z Twojego cudownego instagrama i postanowiłam rownież tutaj pozostawić po sobie znak. Zapał który pryska niczym bańka mydlana... znam to aż za dobrze. Ale życzę Tobie wytrwałości i przyjemnego blogowania :D
    julietscorner.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga! <3

    OdpowiedzUsuń